برآمدگی و بیرون‌ زدگی استخوان پیشانی، معضل بسیاری از آقایان و بانوان است. این برجستگی در پیشانی اکثر آقایان قابل مشاهده است، چرا که در طبیعت آنان، این بیرون زدگی در ناحیه‌ی پیشانی مخصوصاً روی استخوان ابرو وجود دارد. بعضی از بانوان نیز، دچار بیرون زدگی پیشانی هستند، که باعث رنجش آنان می‌شود. در این حالت چهره‌ی فرد شکلی خشن به خود می‌گیرد و همچنین باعث ایجاد پُف زیاد در پلک بالا و ریز شدن چشم می‌شود. امّا حالا با پیشرفت علم تقریباً تمام معضلات انسان حل می‌شود و بیرون زدگی استخوان پیشانی یا ناندرتال نیز قابل درمان است و از این قاعده مستثنا نیست.

جرّاحی تراش استخوان پیشانی

این جرّاحی به گونه‌ای است که دو داخل مو (خط رویش مو) بُرشی ایجاد می‌شود، سپس به وسیله‌ی ابزار و دستگاه‌های پیشرفته فرآیند تراشیدن بخشی از استخوان پیشانی انجام شده و تغییرات مورد نیاز اعمال می‌شود.

عوارض و خطرات تراش استخوان پیشانی

  • واکنش‌های پوستی: درد، تورّم، خونریزی در ناحیه‌ی جرّاحی، بر جای ماندن اثر اسکار و عدم تقارن.
  • واکنش‌های عصبی و حسّی: ممکن است بعضی افراد پس از این جرّاحی دچار تغییرات حسّی در این ناحیه شوند.
  • تغییرات نامطلوب: هنگامی که جرّاحی‌های حسّاس و اینچنینی که روی صورت انجام می‌شوند، توسّط فرد غیرمتخصّص صورت ‌گیرد، امکان دارد باعث تغییرات نامطلوبی شود که در جرّاحی تراش استخوان پیشانی می‌تواند مشکلاتی مانند عدم تقارن در صورت و مخصوصاً ناحیه‌ی چشم و پیشانی ایجاد کند. به همین علّت ما به شما همراهان پیشنهاد می‌کنم با تحقیق و کسب اطّلاعات دقیق از منابع مختلف از کلینیک‌های معتبر و جرّاحان حاذق برای انجام عمل‌های زیبایی کمک بگیرید.

چه افرادی کاندید مناسب تراش استخوان ناندرتال هستند؟

  1. افرادی که به دلیل بیرون زدگی پیشانی، ظاهری خشن پیدا کردند.
  2. کسانی که پلک بالای چشم‌هایشان، پف بسیار دارد.
  3. کسانی که به دلیل گودی کاسه چشم، ابروی بیرون زده‌ای دارند.

بهترین جراح تراش استخوان ناندرتال

دکتر سامان طهماسبی و دکتر مهدی احمدی از بهترین جراح‌های پلاستیک هستند و از بهترین جراح پیشانی ناندرتال محسوب می‌شوند که دارای مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی می‌باشند و بنابر تخصص بالای ایشان می‌توانید با اعتماد کامل و بدون ترس، خود را به وی بسپارید.

هزینه‌ی تراش استخوان ناندرتال یا برجستگی پیشانی

بعد از مشاوره‌ی دقیق با پزشکان متخصّص هلدینگ سلامت و زیبایی دکتراکبری، هزینه‌ی این جرّاحی اعلام خواهد شد. بدیهی است که هزینه‌ی ارائه شده به هر فرد نسبت به پلن جرّاحی او متفاوت خواهد بود. برای کسب اطّلاعات بیشتر و مشاوره نزد متخصصان کلینیک رز طلایی، وارد صفحه رزرو شوید.

لیفت شقیقه و تراش استخوان ناندرتال یا برجستگی پیشانی

در بسیاری از موارد دو عمل لیفت شقیقه و تراش برجستگی پیشانی یا ناندرتال با یکدیگر انجام می‌شود. چرا که با تراشیدن استخوان پیشانی یا ناندرتال، برآمدگی و خشن بودن این ناحیه از ابرو از رفع می‌شود و با لیفت شقیقه، ابرو به سمت بالا و بیرون کشیده می‌شود و در نتیجه چشم‌ها درشت‌تر و زیباتر می‌شوند.

هزینه لیفت شقیقه به همراه تراش استخوان ناندرتال یا برجستگی پیشانی

همان‌طور که در مقاله‌ی لیفت شقیقه ذکر کردیم، لیفت شقیقه به روش‌های گوناگونی انجام پذیر است. در نتیجه با توجّه به نوع عمل، هزینه‌ی نهایی آن برآورد می‌شود. برای اطّلاع از این هزینه‌ها، می‌توانید با مشاوران هلدینگ سلامت و زیبایی دکتر اکبری در تماس باشید.

مدّت زمان انجام جرّاحی تراش استخوان چقدر طول می‌کشد؟

بدیهی است که مدّت زمان انجام این عمل متغیّر است، امّا به طور کلّی بین ۱ ساعت الی ۲ ساعت ممکن است زمان ببرد. چرا که متخصّصان برای انجام بی‌نقص این جرّاحی‌ها نیاز به زمان و تمرکز کافی می‌باشند.

آیا تراش استخوان ناندرتال، مشکلات سینوسی ایجاد می‌کند؟

به صورت کلّی خیر؛ امّا ممکن است در معدود افرادی تأثیراتی بر منافذ سینوسی داشته باشد. به همین علّت است که به شما توصیه می‌کنیم حتماً به پزشکان و جرّاحان باتجربه این عمل را انجام دهید.