جوانسازی ناحیه تناسلی بدون جراحی!

جوانسازی ناحیه تناسلی بدون جراحی!

سلامت و زیبایی ناحیه تناسلی زنان از موضوع‌های پر اهمیتی است که می‌تواند برای هر خانومی، چالش‌هایی ایجاد کند و همواره در جامعه هم به عنوان یک تابو شناخته می‌شود، در نتیجه آنگونه که باید از روش‌های درمانی و زیبایی ناحیه تناسلی زنان، صحبت نمی‌شود.

ما در این وبلاگ سعی داریم هر آنچه که درمورد زیبا سازی ناحیه تناسلی زنان باید بدانید را به شما عزیزان بگوییم تا راحت تر روش درمانی زیبایی ناحیه تناسلی را انتخاب کنید، اما در نظر داشته باشید این وبلاگ تنها صرفاً جهت اطلاع شما می‌باشد چرا که با ویزیت نزد بهترین متخصصان کلینیک رز طلایی دکتر اکبری، بهترین نوع روش زیبا سازی ناحیه تناسلی برای شما عزیزان در نظر گرفته خواهد شد.

تاثیر افزایش سن بر روی ناحیه تناسلی زنان

کلاژن یک ماده زیستی بسیار پر اهمیت است که باعث جوانی پوست می‌باشد. با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش می‌یابد و در نتیجه جوانی پوست رفته رفته کاهش می‌یابد.

ناحیه تناسلی زنان نیز همانند بقیه اعضا بدن با افزایش سن و کاهش کلاژن و الاستین پوست، جوانی خود را از دست می‌دهد.

همچنین علاوه بر کاهش کلاژن، با افزایش سن و نزدیک شدن به سن یائسگی با کاهش تولید هورمون استروژن دیگر ناحیه تناسلی همانند گذشته نخواهند بود. هم در داخل واژن دچار انعطاف بیشتر می‌شود و هم دیواره واژن نازک تر می‌شود. افزایش سن در بانوان و کاهش تولید هورمون استروژن، در ناحیه بیرونی ناحیه تناسلی زنان، چربی‌ها کاهش می‌یابند و دچار افتادگی قسمت بیرونی ناحیه تناسلی می‌شوند.

با ما همراه باشید تا درمورد انواع روش‌های جوانسازی ناحیه تناسلی زنان بگوییم.

تاثیرات منفی افزایش سن بر روی ناحیه تناسلی زنان

کاهش اعتماد به نفس: به دلیل افزایش سن و تاثیراتی که در بالا ذکر کردیم، اندام تناسلی زنان حالت قبلی خود را از دست می‌دهند و درواقع مانند قبل جوانی را ندارد و دچار افتادگی و حتی چین و چروک می‌شود. این امر می‌تواند تاثیر بالایی بر روی اعتماد به نفس زنان داشته باشد و آن را کاهش دهد.

شُل شدن لابیا: با افزایش سن، به دلیل کاهش تولید کلاژن و کاهش هورمون استروژن، لابیا دچار شُل شدگی و افتادگی می‌شود. با روش‌های درمانی امروزی به راحتی می‌توان این معضل را حل کرد.

تغییر رنگ لابیا و ولو: با افزایش سن، جریان خون در بدن کاهش می‌یابد برای همین ممکن است رنگ لابیا و ولو در ناحیه تناسلی بانوان تغییر کند.

خشکی واژن: نوسانات هورمون استروژن در زمان‌هایی همچون بارداری، شیر دهی و نزدیک شدن به زمان یائسگی و شروع این دوران یائسگی، باعث خشکی واژن می‌شود.

خشکی واژن می‌تواند برای بانوان دردناک باشد و همچنین رابطه جنسی را برای بانوان بسیار دردناک کند.

نازک شدن مو زائد ناحیه تناسلی زنان، ضعیف شدن عضلات لگن و افزایش خطر عفونت از دیگر مشکلاتی است که با افزایش سن برای ناحیه تناسلی زنان به وجود می‌آید.

تاثیر رابطه جنسی بر بزرگی ناحیه تناسلی زنان ( واژن )

با داشتن روابط جنسی بصورت مرتب، رفته رفته فُرم واژن تغییر می‌کند و همانند بار اولی که رابطه جنسی داشته اید نخواهد بود. این موضوع بدین معنی نیست که زمانی که شما با همسر خود رابطه جنسی منظم دارید، فُرم و بزرگی واژن شما بسیار متفاوت می‌شود. واژن داری عضلاتی است که به بزرگی آلت تناسلی همسر شما، تغییر می‌کند نه بیشتر!

اما بطور کلی بعد از داشتن مدتی رابطه جنسی مرتب با همسر خود، بزرگی و وسیعی واژن شما به اندازه آلت تناسلی همسر می‌شود.

از تاثیر منفی بزرگی و فراخ‌تر شدن ناحیه تناسلی زنان، می‌توان نداشتن لذت در رابطه جنسی را نام برد.

تاثیر زایمان طبیعی بر بزرگی ناحیه تناسلی زنان ( واژن )

قطعاً با زایمان طبیعی و خارج کردن یک نوزاد، واژن شما پهن‌تر و فراخ تر می‌شود. ممکن است تا مدتی به حالت اول بازنگردد و یا حتی تا همیشه به حالت خود بازنگردد. برای همین افرادی که زایمان طبیعی داشتن بیشترین میزان درخواست لیزر واژن را دارند.

جوانسازی ناحیه تناسلی زنان بدون جراحی

امروزه با پیشرفت علم، روش‌های گوناگونی برای جوانسازی ناحیه تناسلی وجود دارد که عبارتند از:

  • لیزر تنگ سازی واژن
  • لابیا پلاستی
  • کربوکسی تراپی واژن
  • پی آر پی واژن

لیزر تنگ سازی واژن

لیزر واژن برای تنگی، به کمک دستگاه‌هایی انجام می‌شود که باعث تولید کلاژن در واژن می‌شود و دیواره‌ها را سفت و همچنین خشکی را درمان می‌کند.

لیزر واژن برای تنگ سازی یک روش موثر و بی خطر برای جوانسازی واژن است. طول جلسات لیزر واژن برای تنگی 15 دقیقه است.

روش تنگ سازی واژن با لیزر یک روش کامل موثر است و برای تمام بانوانی که به دلیل افزایش سن، زایمان طبیعی و داشتن روابط متعدد، فُرم و تنگی واژن را از دست دادند بسیار موثر است.

روش لیزر واژن برای تنگی نیاز به 3 الی 5 جلسه خواهد بود و می‌توان از جلسه دوم، تاثیر را دید.

پی ار پی واژن

پی ار پی واژن یک روشی درمان کم تهاجم است که برای ناحیه بیرونی واژن و جوانسازی بیرون واژن کاربرد دارد.

در این روش با جدا سازی پلاکت‌های خون و تزریق آن به نواحی چون اطراف مجرای ادرار و کلیتوریس و لابیا باعث جوانسازی واژن می‌شود.

پلاکت‌های خون نقش انعقاد خون را دارند و همچنین در آن فاکتور‌های رشدی وجود دارد که باعث تکثیر سلول‌های بنیادی و تولید دوباره بافت‌ها می‌شود.

کربوکسی واژن برای جوانسازی و روشن کردن

کربوکسی تراپی یک روشی است که در آن جریان خون، افزایش داده می‌شود در نتیجه، در ناحیه مورنظر کلاژن سازی پوست انجام میگیرد و پوست جوان می‌شود. کربوکسی تراپی واژن برای قسمت بیرونی ناحیه تناسلی انجام می‌گیرد. در این روش علاوه بر جوانسازی پوست ناحیه تناسلی و لابیا، رنگ ناحیه تناسلی هم روشن‌تر می‌شود.

لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر همانند لابیاپلاستی سنتی انجام می‌شود اما تفاوت لابیاپلاستی با لیزر و لابیاپلاستی این است که در روش لابیاپلاستی با لیزر از گاز کربن دی اکسید ( CO2) برای ایجاد برش استفاده می‌شود.

در روش لابیاپلاستی با لیزر دوره نقاهت کوتاه‌تر است و در طول عمل، خونریزی کمتر می‌باشد.

اگر نظر یا سوالی درباره ی جوانسازی ناحیه تناسلی بدون جراحی! دارید، خوشحال می شویم آن را به اشتراک بگذارید.
برای ایجاد نظر یا پرسش جدید اقدام به ورود / ثبت نام فرمایید.