• image شماره تماس: 75139000(021)
  • image آدرس: تهران، فرمانیه، جنب بیمارستان فرمانیه، ساختمان پالاتزو، پلاک 18، طبقه سوم، واحد 11، هلدینگ سلامت و زیبایی دکتر اکبری

جوانسازی و زاویه‌سازی صورت با تزریق چربی

جوانسازی و زاویه‌سازی صورت با تزریق چربی

برای انتقال چربی از یک قسمت از بدن به قسمتی دیگر، از اصطلاحات مختلفی مانند پیوندِ چربی، انتقالِ چربی و یا تزریق چربی استفاده می‌شود.
تمام این اصطلاحات، تکنیک استفاده از چربی به عنوان یک فیلر (پٌر کننده‌ی طبیعی) برای جوانسازی و بهبود وضعیّت ظاهری صورت می‌باشد.
هدف از تزریق چربی به صورت جوانسازی پوست، زاویه‌سازی، کانتورینگ (زاویه‌سازی) و کاهش چین و چروک می‌باشد.
در واقع با پٌر شدن بافت‌هایی از صورت که در اثر پیری و افزایش سن از بین رفته‌اند، ظاهری جوان‌تر به افراد هدیه می‌دهد. همچنین تحقیقات نشان داده است که تزریق چربی به صورت می‌تواند کیفیّت پوست و بافت آن را افزایش دهد.
تزریق چربی در صورت در نواحی مانند گونه‌ها، لب‌ها، شقیقه‌ها و برای خطوط عمیق دور لب، چشم‌ها و پیشانی کاربرد دارد.
این عمل با تغییر حجم و زاویه‌سازی مناسب، صورت را جوان و بافت آن را سفت‌تر می‌کند.
لازم به ذکر است، افرادی که به اصطلاح شٌلیِ قابل توجّه و یا اٌفتادگی پوست صورت و گردن دارند، کاندید مناسب‌تری برای عملِ لیفت صورت و گردن نسبت به تزریق چربی هستند.
در «هلدینگ سلامت و زیبایی دکتر اکبری» و در طولِ روندِ مشاوره، تمامی گزینه‌هایِ جوانسازی متناسب با شرایط پوست افراد به آن‌ها ارائه و پیشنهاد می‌گردد


چه افرادی کاندید مناسب این جرّاحی می‌باشند؟

این عمل بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند با انتقال چربی حجم نواحیِ خاصی از صورت را که با افزایش سن از دست رفته است را بازگردانند.
تزریق چربی در این نواحی باعث افزایش حجم و زاویه‌سازی مناسب آن قسمت می‌شود تا ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر برای فرد ایجاد کند.
چربی‌های تزریق شده به خطوطِ عمیقِ لبخند، اطراف لب‌ها، گودی چشم و گونه‌ها می‌تواند حجم از دست رفته را بازگرداند و اثرات پیری را بهبود بخشد.
برای تزریق چربی به صورت در «هلدینگ سلامت و زیبایی دکتر اکبری» ابتدا پزشکِ متخصّص جهت مشاوره و رفع تمامی ابهامات و سوالاتتان با شما به گفتگو می‌پردازند. سپس سوابق پزشکی‌تان بررسی می‌شود که آیا جرّاحی لیفت صورت و گردن برایتان مناسب‌تر است یا خیر؟ و در نهایت شرایط فیزیکی مانند فشار خون، دیابت، استعمال دخانیات، بیماری‌های کلیوی، مشکلات قلبی و سایر شرایط جدّی ارزیابی خواهند شد.

فرایند انتقال چربی به چه صورت است؟

تزریق چربی به صورت، سرپایی انجام می‌شود و فرد پس از تزریق چربی مرخص خواهد شد. چربی‌ها از بدن خودِ فرد گرفته می‌شود و پس از فرایند تصفیه‌ و تغلیظ، مجدّد به بدن بازگردانده می‌شود.
رایج‌ترین نواحی برای گرفتن چربی از بدنِ بهجو، شکم، پهلو و ران‌ها می‌باشد.
نهایتاً این چربی‌ها به عنوان یک پُرکننده‌ی طبیعی به نواحی مورد نظر تزریق می‌شوند. به همین دلیل است که پس از انجام این عمل خطر پس زدن چربی‌ها توسّط بدن تقریباً صفر است.
پس از تزریق چربی، مقدار کمی از آن جذب بافت بدن می‌شود و مابقی به طور دائمی باقی می‌ماند. برای جبران این مسئله هنگام جرّاحی حجم بیشتری در ناحیه‌ی مورد نظر تزریق می‌شود.
بیشترین مقدار جذب این چربی‌ها در همان ۶ تا ۸ هفته‌ بعد از جرّاحی می‌باشد.
برای برداشت چربی، یک بُرشِ کوچک در ناحیه‌ای که قرار است از آن‌جا چربی برداشته شود ایجاد می‌گردد. سپس لیپوساکشن انجام می‌شود. پس از برداشت میزان چربی مورد نظر طیِ فرایندی چربیِ تصفیه شده به وسیله‌ی سرنگ‌های مخصوص در ناحیه‌ی مورد نظر که نیاز به حجم، زاویه‌سازی مناسب و جوانسازی دارد تزریق می‌شود.
لازم به ذکر است که بُرش‌ها به اندازه‌ای کوچک هستند که پس از دوره‌ی نقاهت و بهبودی هیچ اثری از آن‌ها روی پوست افراد باقی نمی‌ماند.


دوره‌ی نقاهت تزریق چربی چقدر است؟

پس از آن‌که تمامِ اثرات بی‌حسیِ موضعی از بین رفت بهجو می‌تواند با همراهی یکی از اعضای خانواده و یا دوستان، در همان روزِ‌ جرّاحی به خانه برود.
به بهجویان توصیه می‌گردد در طول روز استراحت کنند و تا یک هفته بعد از جرّاحی از انجام فعّالیت‌هایی که موجب افزایش ضربان قلب یا فشار خون می‌شود خودداری کنند.
هنگام استراحت باید به صورتِ طاق‌باز بخوابند.
ممکن است در نواحی‌ که چربی از آن استخراج شده بین ۷ تا ۱۰ روز اوّل آثار کبودی مشاهده شود. در نواحی تزریق چربی، ممکن است با کمی التهاب همراه باشد که ظرف مدّت زمان ۷ تا ۱۰ روز کمتر و کمتر خواهد شد که البتّه پس از انجام جرّاحی در صورت لزوم مُسکن‌ توسّط پزشک تجویز خواهد شد.


آیا نتیجه‌ی تزریق چربی دائمی است؟

بله. بهتر است بگوییم با وجود این که بخشی (حدود ۳۰ درصد) از این چربی‌ها جذب می‌شوند، مقداری که باقی می‌ماند دائمی است.


خطرات و عوارض احتمالی این عمل چیست؟

مانند هر جرّاحیِ دیگری ممکن است در صورت عدم رعایت پرتکل‌های پزشکی و مراقبت‌های صحیحِ بعد از آن برخی عوارض رایج مانند خونریزی، عفونت، جای اسکار و… رخ دهد.
ما در «هلدینگ سلامت و رز طلایی» با بیش از ۴۰۰۰ عملِ تزریق چربی موفّق، ضامن سلامت و زیبایی شما عزیزان هستیم.


تزریق چربی در کجا انجام می‌شود؟

تمام تزریق چربی‌ها در «هلدینگ سلامت و زیبایی دکتر اکبری» و توسّط پزشک متخصّص انجام می‌شود مگر معدود مواردی که بنا به نظر و صلاحدید پزشک به مرکزِ جرّاحی ارجاع داده شوند.


ما در «هلدینگ سلامت و زیبایی دکتر اکبری» با انجام بیش از ۴۰۰۰ عمل تزریق چربی طی سال‌های اخیر و با بهره‌گیری از حاذق‌ترین پزشکان در جهت زیبایی و سلامت شما عزیزان میزبان حضور گرمتان در مجموعه خواهیم بود.

اگر نظر یا سوالی درباره ی جوانسازی و زاویه‌سازی صورت با تزریق چربی دارید، خوشحال می شویم آن را به اشتراک بگذارید.
برای ایجاد نظر یا پرسش جدید ابتداء اقدام به ورود / ثبت نام کنید.