جرّاحی زیبایی ناحیه صورت

جرّاحی زیبایی ناحیه صورت

خدمات:

  • جنیوپلاستی (جراحی چانه)

    جنیوپلاستی یا جرّاحی چانه، عمل زیبایی است که در آن سعی بر این است که فرم چانه حالت استاندارد بگیرد. اگر شما چانه‌ی کوچکی دارید که باعث شده است تا بینی شما بزرگتر به چشم بیاید و یا چانه شما به سمت جلو قرار دارد و زیبایی فرم صورت را از شما گرفته، با ما همراه شوید. در این مقاله از هلدینگ بین‌المللی دکتر اکبری از درمان چانه‌های بسیار کوچک، بزرگ و نامتقارن به شما بهجویان عزیز خواهیم گفت.

  • رینوپلاستی

    عمل رینوپلاستی که عمل جراحی بینی نیز نام دارد، یکی از رایج‌ ترین عمل‌های زیبایی است که در ادامه به صورت اختصاصی درمورد آن خواهیم گفت.

  • تراش استخوان ناندرتال

    همانطور که از عنوان این مطلب پیداست، روند این جرّاحی به این صورت است که بخشی از استخوان پیشانی (در ناحیه‌ی ابرو) تراشیده و یا در مواردی جا به جا می‌شود. در ادامه به سراغ چگونگی انجام این جرّاحی می‌پردازیم.

  • لیفت گونه

    افتادگی گونه، چین چروک‌های خط خنده و گودی زیر چشم از عواملی است که باعث شود فکر کنیم نیاز به لیفت (بالا بردن) گونه داریم، درست فکر کردید، با ما همراه باشید تا آنچه که باید درمورد لیفت گونه بدانید، به شما گفته شود.

  • لیفت پیشانی

    افرادی به دنبال از بین بردن چین و چروک و افتادگی پیشانی خود هستند و افرادی هم به دلیل افتادگی پیشانی بنابر فرم صورت به سراغ لیفت پیشانی می‌آیند. در این مقاله سعی داریم هرآنچه لازم است درمورد لیفت پیشانی بدانید برای شما بگوییم.

  • لیفت شقیقه

    لیفت شقیقه که گاهاً به اشتباه لیفت ابرو نیز نامیده می‌شود، عمل زیبایی است که در آن، به کمک عمل جرّاحی یا بدون عمل جراحی می‌توان دم ابرو را بالا برد تا چشم ظاهر زیبا‌تری پیدا کند. در مقاله زیر ما لیفت شقیقه و یا ابرو با نخ، جراحی و بوتاکس و پلاسماجت برای شما عزیزان توضیح داده‌ایم، همچنین از عوارض و مقایسه روش‌ها گفتیم.

  • جرّاحی ترکیبی

    جرّاحی ترکیبی یک عنوان کلّی برای انجام هم‌زمان دو جرّاحی یا بیشتر است.
    این اصطلاح که امروزه در جامعه‌ی پزشکی متدوال است، اوّلین بار با ابتکارِ زنده‌یاد دکتر محمّدعلی اکبری نامگذاری گردید. 

  • ناحیه چشم و پیشانی

    با افزایش سن، قابلیت ارتجاعی پوست و استحکام داربست های جوانساز پوستی کاهش می یابد. در این حالت شاهد ایجاد چین و چروک های عمیق و در نهایت افتادگی پوست می باشیم. علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری نظیر؛ استرس، تابش نور آفتاب و حتی نیروی گرانش زمین نیز در ایجاد عارضه های پوستی دخیل می باشند. چین و چروک های بین دو ابرو و پیشانی، صورت فرد را اخمو و پیر نشان می دهد که این امر یک امتیاز منفی در زیبایی چهره و گیرایی آن محسوب می شود. به نظر شما چه راه حلی برای برطرف ساختن این عارضه وجود دارد؟

    تکنیک های حوزه ی جوانسازی پوست بسیار متنوع و گسترده هستند که هر یک به نوبه ی خود باعث ایجاد تغییراتی شگرف و چشم گیر می شوند. برای برطرف کردن این خطوط و لیفت ابروهای افتاده و بد حالت، روش جراحی لیفت ابرو و پیشانی می‌تواند موثر باشد که در ادامه این مطلب بیشتر با این روش آشنا خواهید شد.

مهدی احمدی

مهدی احمدی

دکتر مهدی احمدی
فوق تخصّص جرّاحی پلاستیک و ترمیمی
عضو انجمن بین‌المللی جرّاحان پلاستیک و زیبایی

درباره دکتر
اگر نظر یا سوالی دارید، خوشحال می شویم آن را به اشتراک بگذارید.
برای ایجاد نظر یا پرسش جدید اقدام به ورود / ثبت نام فرمایید.

کلینیک رز طلایی در شبکه های اجتماعی