افسانه دروغین بزرگ کردن سینه‌ها با ماساژ و روغن

افسانه دروغین بزرگ کردن سینه‌ها با ماساژ و روغن

اگر عبارت بزرگ کردن سینه‌ها بدون جراحی را در گوگل جستجو کنید، حتماً نتایج گوگل، بزرگ کردن سینه‌ها با ماساژ و روغن را معرفی می‌کند. ما سعی داریم در این وبلاگ به شما اثبات کنیم که چرا بزرگ کردن سینه‌ها با ماساژ و روغن، تنها یک افسانه است و حقیقتی ندارد، چرا که تا امروزه هیچ مدرک و شواهد علمی نتوانسته‌اند ثابت کنند که با ماساژ، می‌شود سینه‌ها رشد کنند.

بزرگ کردن سینه‌ها با ماساژ و روغن

ماساژ سینه با روغن‌های گیاهی می‌تواند برای شیردهی بسیار موثر باشد و از دیگر مزیت‌های ماساژ سینه با روغن این است که اگر توده ای در سینه‌ها وجود داشته باشد، محسوس می‌شود اما نمی‌تواند باعث رشد سینه‌ها بشود.

افراد سودجو و گاهی افرادی که به راحتی گول این نوع افراد را می‌خورند، می‌پندارند روغن‌های زیر می‌تواند سینه‌ها را حجیم کند و حتی باعث افزایش سایز هم بشوند. ما برای شما حقیقت را برملا خواهیم کرد.

روغن سیاه دانه برای رشد سینه‌ها

باور افراد غلط سودجو: طبع سیاه دانه گرم است و اگر روی پوست ماساژ داده شود باعث بزرگ شدن اندام می‌شود.

باور درست: طبع سیاه دانه درست است که گرم است اما اگر مدت زمانی زیادی را هم صرف ماساژ سینه‌ها با روغن سیاه دانه کنید، تنها جریان خون زیر پوست شما بالا می‌شود و این دلیلی نیست که این روغن توان تغییر سایز سینه‌ها را داشته باشد.

روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن بادام، روغن بذرکتان، روغن گل سرخ و روغن... هیچ یک نمی‌توانند سینه‌ها را بزرگ کنند چون بالاترین توان آنها، افزایش جریان خون در زیر پوست است نه بیشتر!

چرا روغن‌ها و ماساژ سینه نمی‌توانند بر رشد سینه‌ها اثر کنند؟

تا به امروز هیچ مدارک و شواهدی نتوانسته‌اند اثر روغن‌ها را بر رشد سینه‌ها اثبات کنند زیرا در حقیقت نتواسته‌اند بر سایز سینه‌ها اثر بگذارند. دلیل عمل نکردن روغن‌ها بر رشد سینه‌ها این است که روند رشد سینه‌ها عمدتا به دو اصل زیر مربوط می‎شود.

  • هورمون‌ها: هنگامی که دختران به بلوغ می‌رسند، هورمون استروژن در بدن آنان افزایش یافته و در نتیجه‌ سینه‌ها رشد می‌کنند، پس می‌توان هورمون استروژن از مهمترین عوامل رشد سینه‌ها در زنان تلقی کرد. علاوه بر دوره بلوغ، در زمان بارداری، پریود و یائسگی به دلیل هورمون‌های استروژن و پروژسترون ممکن است تغییر فُرم داشته باشیم.
  • چاقی: مانند بقیه اندام بدن با افزایش چربی و اضافه وزن، سینه‌ها هم چربی را جذب ‌کنند و درر نتیجه بزرگ می‌شوند.

در نتیجه روغنی می‌تواند بر رشد سینه‌ها تاثیر بگذارد که بتواند تاثیر هورمونی داشته باشد.

لطفاً بدون مشورت با پزشک متخصص از استفاده دارو و روغن‌های هورمونی پرهیز کنید!

روغن اسطوخدوس و درخت چای برای رشد سینه‌ها

در سال 2018 در یک مطالعه درمورد رشد سینه در مردان با استفاده از روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای در زمان محدودی توانسته‌اند به این نتیجه برسند که روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای می‌تواند هورمون مردانه را سرکوب کند و باعث افزایش هورمون زنانه یعنی استروژن شوند.

افزایش هورمون استروزن که هورمونی زنانه است باعث رشد سینه‌ها می‌شود.

در نظر داشته باشید که تاثیر روغن اسطوخدوس و درخت چای بر رشد سینه‌ها، بر روی مردان انجام شده نه زنان! همچنین از عوارض آن خبری در دست نیست.

سفت کردن سینه‌ها با روغن‌ها

سفت کردن سینه‌ها با روغن‌ها هم از دیگر افسانه‌ها است.

تا به امروز کسی نتوانسته است اثبات کند که با مالش روغن در ناحیه ای از بدن، می‌تواند کلاژن در پوست را افزایش داد و بافت‌های همبند قوی‌تری ساخت پس نمی‌توان این امر را نیز تایید کرد.

بطور کلی ماساژ با روغن‌ها می‌تواند باعث آرامش و به وجود آمدن حس خوب در بدن شود اما نمی‌تواند باعث سفتی چشمگیری در عضلاتی مانند سینه شوند که اگر می‌شد به جای گذاشتن نیرو بالا در ورزش‌ها، از ماساژ استفاده می‌گردید.

مزایا ماساژ سینه‌‌ها با روغن

اگرچه ماساژ سینه، نمی‌تواند باعث رشد و افزایش سینه شود اما مزیت‌هایی دارد. مانند:

  • چک کردن سلامت سینه‌ها: با انجام ماساژ سینه می‌توانید با بافت سینه خود آشنا شوید و در هنگام وجود توده‌های غیرطبیعی سریعاً متوجه شوید تا زودتر برای درمان اقدام کنید.
  • رطوبت رساندن به پوست سینه‌ها: ماساژ دادن سینه‌ها با روغن‌ها می‌تواند باعث رطوب رسانی به سینه‌ها شود.
  • افزایش شیردهی: ماساژ سینه‌ها با روغن سبب می‌شود تا تولید شیر افزایش یابد.

نحوه ماساژ سینه‌ها

همانطور که گفتیم ماساژ سینه‌ها نمی‌تواند بر سایز سینه‌ها تاثیر بگذارد اما مزیت‌های دیگری دارد که برای شما گفتیم.

نحوه ماساژ سینه‌ها را برای شما به تصویر کشیدیم.

نحوه صحیح ماساژ سینه

روش‌های دیگر برای بزرگ کردن سینه‌ها

هیچ روش غیر جراحی نتوانسته ثابت کند که می‌تواند باعث رشد و افزایش سینه‌ها شود و انجام جراحی‌ها برای بزرگ کردن سینه‌ها تاثیر قطعی خواهند داشت.

جراحی پروتز سینه و لیفت سینه، دو روش بزرگ کردن سینه هستند که به شما پیشنهاد می‎‌دهیم که اگر از سایز سینه‌های خود راضی نیستید و اعتماد به نفس خود را از دست دادید حتماً درباره این موارد ذکر شده مطالعه کنید.

اگر نظر یا سوالی درباره ی افسانه دروغین بزرگ کردن سینه‌ها با ماساژ و روغن دارید، خوشحال می شویم آن را به اشتراک بگذارید.
برای ایجاد نظر یا پرسش جدید اقدام به ورود / ثبت نام فرمایید.