8 روش طولانی کردن عمر ژل لب

8 روش طولانی کردن عمر ژل لب

فیلرهای لب در عصر امروز به جذاب‌ترین و پر طرفدار ترین روش‌های زیبا سازی بدون جراحی تبدیل شده است. دلیل محبوبیت ژل‌ لب این است که فُرم و حجم دلخواه را به لب‌ها می‌دهد و خطری هم در پی ندارد زیرا این ژل‌ها عمدتاً از جنس هیالورنیک اسید می‌باشد.

ژل‌ لب ماندگاری 6 ماه الی 1 سال دارد و بسیاری از افراد به دنبال راهی هستند که بتوانند ماندگاری ژل لب را بیشتر کنند. در این وبلاگ ما سعی داریم به شما روش طولانی کردن عمر ژل لب را بگوییم.

  1. از آفتاب دور باشید.

وقتی در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرید، اشعه‌هایUVA و برخی از اشعه‌های UVB به دِرم نفوذ می‌کند و هیالورونیک اسید را تجزیه می‌کند. در نتیجه برای ماندگاری بیشتر ژل لب بهتر است در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرد و از بالم‌های لب SPF دار که محافظ در برابر اشعه‌های فرابنفش هستند، استفاده کنید.

  1. از استرس دور باشید.

استرس باعث ترشح هورمون کوتیزول می‌شود که این نوع هورمون در صورت زیاد ترشح شدن، می‌تواند در تمام بدن تغییرات منفی ایجاد کند پس می‌تواند بر روی ژل‌های هیالورنیک اسید هم تاثیر بگذارند و زودتر ژل‌ لب را تجزیه کند. پس برای ماندگاری بیشتر فیلر لب، از استرس دور شوید.

  1. در ورزش زیاده روی نکنید.

همانطور که می‌دانید امروزه ورزش تبدیل به مهمترین ارکان زندگی شده است و از نظر جسمانی و روانی تاثیرات بسیار خوبی بر بدن می‌گذارد، اما اگر در ورزش زیاده روی شود آنگاه به دلیل بالا بودن متابولیسم بدن، تجزیه ژل‌های هیالورنیک اسید شدت می‌گیرد و زودتر آب می‌روند.

مطلب ذکر شده به این معنی نیست که ورزش نکنید و فعالیت روزانه نداشته باشید، بلکه برای ماندگاری بیشتر ژل لب، به حد معقول و کافی ورزش کنید.

  1. تغذیه سالم داشته باشید.

تغذیه سالم و سرشار از مواد معدنی، پروتئین، فیبر و ویتامین‌ها علاوه بر سلامت بدن،باعث ماندگاری بیشتر ژل‌های لب می‌شود و استفاده بی رویه از منابع غذایی پر چربی و التهاب آور هم باعث می‌شود ژل‌های هیالورنیک اسید زودتر تجزیه شوند.

  1. با برنامه ژل بزنید.

اگر با برنامه ژل بزنید و نگذارید ژل به طور کامل از بین برود و حجم لب به حالت قبل از ژل بارگردد، آنگاه بعد از تزریق 3 الی 4 بار ژل، لب حجیم‌تر می‌شود و به اصطلاح جا باز می‌کند، پس نیاز به تمدید ژل به صورت مرتب نخواهد بود.

بازه زمانی تزریق ژل به طور منظم از 4 الی 6 ماه پیشنهاد می‌شود.

  1. هیدراته بمانید.

احتمالاً از هرکسی شنیده باشید که برای ماندگاری ژل لب، باید به حد کافی آب بنوشید تا ژل لب ماندگاری بالایی پیدا کند، درست است اما سعی کنید علاوه بر آب از میوه‌ها و سبزیجات استفاده کنید زیرا باعث می‌شوند رطوبت در بدن باقی بماند.

  1. ملایم باشید.

برای ماندگاری بیشتر ژل لب باید ملایم باشید و حتی هنگامی که فرزند و یا همسر خود را می‌بوسید با شدت این کار را انجام ندهید.

  1. به مراقبت‌های بعد از تزریق ژل توجه کنید.
  • تا 48 ساعت ورزش نکنید.
  • از ویتامین C بصورت روزانه استفاده کنید.
  • روی صورت نخوابید.
  • سیگار نکشید.
  • سعی کنید از غذاهای فراوری شده و سرخ شده استفاده نکنید.
اگر نظر یا سوالی درباره ی 8 روش طولانی کردن عمر ژل لب دارید، خوشحال می شویم آن را به اشتراک بگذارید.
برای ایجاد نظر یا پرسش جدید اقدام به ورود / ثبت نام فرمایید.