جراحی‌های انجام شده کیم کاردشیان

جراحی‌های انجام شده کیم کاردشیان

اگر عکس‌های سال‌های متفاوت از کیم کاردشیان را کنار هم قرار دهید، شما هم از این همه تغییر و پیشرفت زیبایی با وجود افزایش سن تعجب خواهید کرد. در اینجا ما قصد داریم در مورد اسرار عمل‌های زیبایی کیم کاردشیان صحبت کنیم.

زندگی نامه کیم کاردشیان

کیم کاردشیان متولّد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ مصادف با ۲۹ مهر سال ۱۳۵۹ شمسی، در لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمد. دارایی خالص او امروزه به ۱. ۷ میلیارد دلار می‌رسد. او در حال حاضر یکی از معروف‌ترین چهره‌های جهان است که یکی از الگو‌های زیبایی بانوان در جهان به حساب می‌آید.
به سراغ عمل‌های زیبایی او رفتیم تا متوجّه شویم یکی از جذاب‌ترین زنان دنیا، چگونه با افزایش سن، زیبا‌تر شده است.


رینوپلاستی (عمل جراحی بینی)

کیم کاردشیان ادّعا می‌کند که عمل جراحی انجام نداده است و اگر در تصویر‌ها بینی کوچک‌تری دارد به دلیل کانتورینگ است، اما اگر سال ۲۰۰۷ کیم را با امروز او مقایسه کنید کاملاً مشهود است رینوپلاستی انجام داده که علاوه بر رفع قوز بینی، افتادگی بینی خود را نیز از بین برده است و ظاهر بینی را ظریف‌تر کرده است.


لیفت غبغب

لیفت غبغب به روش‌های گوناگونی انجام می‌شود، امّا گمان می‌شود که کیم کاردشیان این لیفت را به روش اندولیفت انجام داده است، عدّه‌ای نیز شاید موافق باشند تنها لاغر شده است امّا به نظر می‌رسد که این لیفت نه بدلیل لاغری، بلکه با کمک اندولیفت انجام گرفته است.


فیلر

دو ناحیه از صورت کیم کارداشیان که در مقایسه با گذشته به شدّت مشهود تغییر است، گونه و لب‌های اوست. فیلر لب که به راحتی قابل مشاهده است، امّا وقتی به گونه او دقّت کنید یک گونه‌ی کاملاً طبیعی دیده می‌شود، دلیل آن این است که کیم کاردشیان از فیلر به حدّ متوسّط و طبیعی استفاده کرده و هنر کانتورینگ را به خوبی به نمایش در آورده است.


پروتز باسن

درست است که کیم کاردشیان اوّلین بار کنار فرد مشهور دنیا \" پاریس هیلتون\" دیده شده، امّا فرم بدنی ساعت شنی و باسن برجسته‌ی او باعث خیره شدن چشمان دنیا بر او شدند. کیم کاردشیان با پروتز باسن، باسن خود را بزرگ و برجسته کرد امّا در چند سال اخیر این کار را متوقّف کرد، چرا که باعث ایجاد بیماری پسوریازیس در او شد.البتّه این بدین معنی نیست تمام افرادی که پروتز باسن انجام می‌دهند به این بیماری دچار شود. دلیل اصلی بروز این بیماری در او، سیستم ایمنی بدن خود او بوده است.


لیفت ابرو

اگر چند نمونه از افرادی که لیفت شقیقه یا ابرو انجام داده باشند را ببینید و با کیم کارداشیان مقایسه کنید، امکان ندارد باور کنید کیم کادرشیان لیفت ابرو انجام داده است. اگر او را با ۱۰ سال پیش خودش مقایسه کنید، متوجّه تغییراتی در ناحیه چشم و ابرو خواهید شد. به نظر می‌رسد دلیل این تغییر انجام اقداماتی مثل لیفت اندوسکوپیک ابرو و یا حتّی اندولیفت یا تزریق بوتاکس باشد.

 

اقدامات پوستی

کیم کاردشیان در اکانت اینستاگرام خود استوری‌های متعدّدی از انجام خدمات پوستی مختلفی را برای صورت و بدن خود به نمایش می‌گذارد. او بر این باور است که سفت کردن پوست، بهترین راهکار برای داشتن ظاهر و بدنی زیباتر و جذّاب‌تر است. لیزر RF، میکرونیدلینگ، پی‌آرپی، مزوتراپی، هایفوتراپی و اندولیفت را می‌توان به عنوان روش‌های نوینی خطاب کرد که باعث سفت شدن و جوانسازی پوست هستند.
تمام راز‌های عمل‌های کیم کارداشیان در این وبلاگ خلاصه نمی‌شود چرا که قطعاً عمل‌های زیبایی دیگری نیز انجام داده که شاید ما از آن خبر نداریم یا حتّی شاید ارزش گفتن ندارند. مانند بوتاکس که امروزه تعداد بسیاری از افراد جامعه آن را تزریق می‌کنند.

در آخر؛ جدا از تمام عمل‌های زیبایی که ما را جذّاب‌تر جلوه می‌دهند، سبک زندگی سالم، تغذیه‌ی مناسب و ورزش در این روند زیبایی به ما کمک بیشتری می‌کنند.

اگر نظر یا سوالی درباره ی جراحی‌های انجام شده کیم کاردشیان دارید، خوشحال می شویم آن را به اشتراک بگذارید.
برای ایجاد نظر یا پرسش جدید اقدام به ورود / ثبت نام فرمایید.